Polityka prywatności

Tutaj dowiesz się co robimy, aby chronić Twoją prywatność. Dowiesz się także czym są cookies i do czego używamy ich na naszej stronie.

Firma MR CREDO Sp. z o.o., właściciel serwisu mrcredo.pl, dokłada wszelkich starań, aby Twoja prywatność była odpowiednio chroniona. W celu realizacji zgodnego z prawem, przejrzystego i bezpiecznego przetwarzania Twoich danych osobowych przyjmujemy niniejszą Politykę Prywatności, która obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

Polityka Prywatności odwołuje się do RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dokument określa jakie dane i na jakich zasadach przetwarzamy i jak dbamy o ich bezpieczeństwo i Państwa prawa.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest MR CREDO Sp. z o.o., ul. Kawia 31/43, 42-202 Częstochowa, NIP: 6762470500. W razie pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących praw, prosimy o kontakt drogą mailową: biuro@mrcredo.pl .

Zakres, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

W związku z tym, że poprzez serwis mrcredo.pl umożliwiamy kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu przedstawienia naszej oferty handlowej lub nawiązania współpracy.

Zakres danych

W celu przygotowania i przedstawienia naszej oferty przetwarzamy dane osobowe przesłane za pomocą formularza kontaktowego: Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, treść zapytania.

Podstawa prawna

Przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Pliki cookies

Wykorzystujemy cookies aby ułatwić korzystanie z naszej strony internetowej.

Nie przekazujemy Twoich danych innym firmom.

Cookies to niewielkie dane tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach przez przeglądarki, za pomocą których korzystasz z naszego serwisu.

Jak używamy cookies?
Wykorzystujemy dwa typy cookies:

cookies sesyjne – które są przechowywane na Twoim urządzeniu i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Twojego urządzenia;

cookies trwałe – które są przechowywane na Twoim urządzeniu i pozostają tam, dopóki ich nie skasujesz. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z tego urządzenia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Twojego urządzenia.

Cookies wykorzystujemy, aby:

dostosować zawartość naszego serwisu do Twoich preferencji oraz optymalizować korzystanie z naszej strony;
rozpoznawać Twoje urządzenie oraz sprawdzać, czy odwiedziłeś nas już wcześniej;
zapamiętywać wybrane przez Ciebie ustawienia i personalizować interfejs użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzisz;

Zapewniamy bezpieczeństwo i niezawodność serwisu.

Wykorzystujemy też cookies zewnętrzne, aby:

zbierać ogólne i anonimowe dane statyczne za pośrednictwem narzędzi analitycznych, np. Google Analytics;
zbierać informacje na temat zachowań użytkowników na stronach internetowych serwisu, np. Google Analitycs;
zastosować funkcje interaktywne w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych, np. facebook.com;

Usunięcie cookies?

W każdej chwili możesz usunąć cookies, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używasz.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Ci prawo do:
dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania danych osobowych,
usunięcia danych osobowych,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
przenoszenia danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych,
cofnięcia wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Aby skorzystać ze swoich uprawnień, prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@mrcredo.pl

Jeżeli, wystąpisz do nas z żądaniem związanym z wykonaniem wymienionych powyżej praw, odpowiemy na to żądanie niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – nie będziemy mogli spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując uprzednio o przedłużeniu terminu.

Bezpieczeństwo danych

Jako Administrator Danych Osobowych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych.
Zobowiązujemy się do:
zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
dopuszczenia do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osób posiadających wydane przez nas upoważnienie.